تست دوربین مداربسته ، دوربین مداربسته مانند مابقی لوازم الکتیریکی باید بعد از خرید چک شود تا مشکلی نداشته باشد .چک کردن دوربین سه بخش مهم دارد :

1-روشن شدن دوربین ,زمانی که شما سیم منبع تغذیه دوربین را به آم متصل میکنید باید دوربین روشن شود یعنی دکمه پاور یا روشن و خاموش ندارد.

2-گرفتن تصویر ,بعد از وصل منبع تغذیه شما باید از فروشنده بخواهید که تصویر دوربین را به شما نشان دهد .توجه داشته باشد تصویر نباید پرش داشته باشد نباید سیاه سفید باشد و باید به صورت شفاف و بدون قطع و وصل شدن باشد.

تست دوربین مداربسته

تست دوربین مداربسته

3-مهم ترین تست در هنگام خرید :چک کردن سنسور iris:این سنسور باعث روشن شدن چراغ های led در دوربین های ir دار یا دید در شب می شود برای تست این سنسور شما درو لنز دوربین را باید تاریک کنید تا سنسور تحریک شود و یک نور نور قرمز کم درون چراغ های led دور لنز مشاهده شود و یا تصویر دوربین به صورت سیاه و سفید مشاهده کند یکی دو بار این کار را انجام دهید تا از سلامت سنسور مطمئن شوید.

تست دوربین مداربسته قبلا نصب شده

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که یکی از دوربین هایتان خاموش سده باشد.

چند دلیل برای این امر وجود دارد یکی از این دلایل که از همه بیشتر اتفاق می افتد سوختن آداپتور یا منبع تغذیه دوربین است.وقتی شما به این حالت برخوردید اولین کار بهتر است دوربین را با منیع تغذیه دیگری امتحان کنید .می توانید از منبع تغذیه یکی دیگر از دوربین ها استفاده کنید.

دلیل دوم قطع شدن سوکت bnc از پشت دوربین و یا دستگاه دی وی آر (DVR) است شما با تکان دادن فیش اگر دیدید تصویر درست شد با تعویض سوکت bnc مشکلتان حل می شود.

دلیل سوم می تواند از خود دوربین تان باشد که اگر از دو روش قبلی جواب نگرفتید بهتر است به یک تکنسین تماس بگیرید تا دوربین شما را از لحاظ سلامت چک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *