دوربین مداربسته مناسب

در قسمت های قبل به نحوه انتخاب نوع دوربین مدار بسته (آنالوگ یا تحت شبکه) اشاره کردیم.در این قسمت می خواهیم به نحوه انتخاب خود دوربین برای پوشش دهی محیط اشاره نماییم.

دوربین های مدار بسته از انواع متنوعی درست شده اند مانند:

1:دوربین دام یا سقفی

2:دوربین بولت

3:دوربین باکس

4:دوربین چرخشی

دوربین مداربسته مناسب

دوربین مداربسته مناسب

دوربین های بالا هم بصورت آنالوگ وجود دارند هم به صورت تحت شبکه,ما برای تخت پوشش قرار دادن محیط خود می توانیم از هر کدام از دوربین های بالا که نام بردیم استفاده نماییم ولی برای کشتن پشه از پتک استفاده نمی کنند.

مثلا ما اگر به خواهم یک اتاقی به مساحت 30 متر را کنترل کنیم لازم نیست از دوربین چرخشی استفاده نماییم زیرا تفاوت قیمت خیلی زیادی با دوربینهای دیگر دارد و مناسب مکان های کوچک نیست.برای تجهیز اتاق بهتر است از یک دوربین دام استفاده نماییم.دلیل انتخاب این نوع دوربین به این خاطر است که در مکان هایی درون ساختمان ظاهر بسیار مهم است و دوربین دام یک ظاهر زیبا و قیمت مناسب دارد.

خوب پس متوجه شدیم برای داخل ساختمان بهتر است از دوربین دام استفاده نماییم.

دوربین های بولت و باکس بیشتر برای فضاهایی که در معرض باد و بارون و گرد غبار هستند پیشنهاد می گردد.این دوربین ها از بدنه محکمی ساخته شده اند , در قسمت هایی نیز بهتر است دوربین را درون یک کاور قرار داده تا در برابر باران و رطوبت بیشتر مقاوم شود.

دوربین های چرخشی برای مکان هایی استفاده می شود که متراژ بالایی داشته باشد و بخواهد دید نزدیکی به اطراف محیط داشته باشد , این دوربین ها دارای زوم بسیار خوب و کیفیت عالی بر خوردار هستند و می توانند 360 درجه دور خود را کنترل نماییند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *